Simpsons Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Vad tror ni om detta? http://www.webhallen.com/prod.php?id=52040 Citera
Nafrali Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Nja, så nytt är det inte. Det ingår ju en massa gamla command & Conquer spel i det ju. Men jag hoppas att det kommer ett nytt Red Alert snart Citera
Slumpen Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Nja, så nytt är det inte. Det ingår ju en massa gamla command & Conquer spel i det ju. Men jag hoppas att det kommer ett nytt Red Alert snart jepp jag också... jag hoppas det blir svårt :D Citera
Simpsons Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2006 åh såg det nu, men det är inte gammalt :P det kom för 3 dagar sen :D Citera
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Nja, så nytt är det inte. Det ingår ju en massa gamla command & Conquer spel i det ju. Men jag hoppas att det kommer ett nytt Red Alert snart Jag hoppas ochså att det kommer ett nytt Red Alert snart. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.