Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Att göra under lovet? Antagligen att jag försöker göra något med uppgifter i skolan. Gör så lite på loven förutom att slappa.

Kanske lana med polarna och så.

Gäst volvotobben
Skrivet

umm lov näste vecka så man får väl dra lvl 30 på tibia sen så ska jag simma också för att jag ligger efter med det i skolan

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

ska väl nöta ut kudden antar jag ^^ har lov veckan efter kommande veckan.

Skrivet (redigerat)

ska dra till mormor som vanligt vill min kusin vara hemma hos mig

sen ska jag vara inne på fuska.se

Redigerat av rikar cena
Skrivet

Inget bestämt. Jag säger som en klasskompis sa (sova suger). Jag går upp vid 08.00 nästan varje dag. Om jag kommer upp mycket senare så går jag och småtjurar för mig själv bara för att jag inte vaknade tidigt. Jag bara är sådan att jag inte vill sova för länge på morgonen. Det kvittar om jag har tänkt att spela på morgonen eller bara göra inget o.s.v, jag vill gå upp tidigt i alla fall.

Skrivet

Det kommer att bli mycket surfande på Fuska.se under sportlovet som börjar i morgon. Nu när jag kommer ha gott om tid på dagarna och pappa inte är hemma ska jag nog läsa mig in i boken som jag läser igen. Det var längesedan jag läste den.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...