Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 sidney crosby... nej joe thornton tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Han är en legend, *snyft*. vi kommer att sakna honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Mario Lemieux kallades Super Mario. Trots att det första Super Mario-spelet kom för 20 år sedan är det fortfarande stort. Även om Lemieux inte har visat samma spelkvallitéer åren efter sin svåra skada har han ändå visat att han är en fighter med stenhårt psyke och vilja.Lemieux är i HOF om några år. Snackar vi efterträdare är det Thornton och Bergeron som gäller. Alla forwards med någorlunda potential har varit glada i efterhand att de blev valda av Boston. Se på Thornton. tvecklade i Boston och har nu fått sitt stora genombrott. Både han och Bergeron har stora chanser att bli de nya Lemieux. De kommer från Kanada, har hjärna, vilja, styrka och en osjälviskhet som bara vi har sett hos Gretzky och Lemieux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Patrice Bergeron blir efterträdare tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Patrice Bergeron blir efterträdare tror jag :P Jag skulle nog ochså gissa på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.