Gäst Mega93 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hej. Jag har under ett tag nu försökt fixa min egna Köp&Sälj sida, men utan någon vidare framgång. Jag lyckades fixa databasen osv (tror jag :P) men ändå funkar det inte. Det jag försöker göra är en köp&sälj sida, ungefär som den här på fuska.se. Så om någon har nån guide till det eller annat så skulle det vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hej. Jag har under ett tag nu försökt fixa min egna Köp&Sälj sida, men utan någon vidare framgång. Jag lyckades fixa databasen osv (tror jag :P) men ändå funkar det inte. Det jag försöker göra är en köp&sälj sida, ungefär som den här på fuska.se. Så om någon har nån guide till det eller annat så skulle det vara bra. Det e bara att koda enkel PHP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Nähä (sarkasm). Men det är just det jag inte får ihop. Jag kan php men får det ändå inte att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Då får du väl lära dig mer PHP eller fråga om hjälp. Behöver du hjälp måste du kunna säga vad du vill ha hjälp med. Det är inte många som orkar fixa en hel sida. Det är lättare om du säger vad du har problem med och sen får hjälp med det. *Flyttar tråden eftersom den låg fel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Nähä (sarkasm). Men det är just det jag inte får ihop. Jag kan php men får det ändå inte att funka. Lol haha, svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Om du nu är så "bra" (lol!) så gör en själv. Jag har fixat det mesta till den men någonting är fel. Därför undrar jag om någon vet nån guide eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 om du kunde beskriva felet kanske... man brukar få bra felmeddelanden av serverspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Nej, det funkar bara inte. Det är svårt att beskriva. Äsch, bara stäng tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ska du göra en Köp/Sälj sida är nog det säkraste om du köper en färdigkodad och säker sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 mm, kanske det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Om du nu är så "bra" (lol!) så gör en själv. Jag har fixat det mesta till den men någonting är fel. Därför undrar jag om någon vet nån guide eller så... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.