FreeZtyle Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Varför funkar inte min banner? Jag har köpt en sån där sak i affären och använt den och det vet jag att jag har för jag har haft andra bilder i min presentation. Ändå så står det att jag har för många bilder i min presentation och att jag har möjlighet till att köpa fler i affären. Är den för stor eller nåt? Så här ser den ut: Citera
Gäst Mujo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Du måste använda den när du köpt den. jag gjorde samma fel. Citera
Nafrali Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 du måste ju ha den upplagd på en sida (eller har det ändrat). Om du använder den där imgae(något) så testa att byta uppladnings sida Citera
FreeZtyle Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2006 du måste ju ha den upplagd på en sida (eller har det ändrat). Om du använder den där imgae(något) så testa att byta uppladnings sida Men jag har lagt upp den på imageshack. Citera
Mezox Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 du måste ju ha den upplagd på en sida (eller har det ändrat). Om du använder den där imgae(något) så testa att byta uppladnings sida Imageshack funkar inte, prova denna: Klicka här! OBS! Det är gratis att bli medlem och allt såndant. Citera
FreeZtyle Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2006 du måste ju ha den upplagd på en sida (eller har det ändrat). Om du använder den där imgae(något) så testa att byta uppladnings sida Jag testade att bli medlem där men det gick inte! :cry: Citera
Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Då gjorde du säkert något fel. Citera
FreeZtyle Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Aaa, nu funkade det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.