lord zidian Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 vilket tyker ni att är bätre gc eller ps2 :cool:
Skinnpytte Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 GC är bäst För Nitnedo rulez!! :)
Putside Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 GC är mer för småbarnen medans ps2 finns för de som vill ha lite mer action och verklighetstrogna spel.
Aircondition Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 playstation 2 äger gamecube det finns mest småbarnsspel på gamecube
PCH Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 playstation 2 äger gamecube det finns mest småbarnsspel på gamecube the_dark_yoda: Småbarns spel? visst många spel har stämpeln +3 på fodralet men bara för det är så betyder inte det att det är småbarns spel, jag kan även nämna att jag äger ett Gamecube och ett PS2 andledningen till att jag har en Gamecube är att jag vill komma åt spelen som är specifika för Gamecube och ALLA spel som jag har till Gamecube har stämpeln +3 men dom är f*n så mycket bättre än mina PS2 spel, och för att nämna så släpps det nog fler "småbarns spel" till PS2 som "Hitta Nemo", "Nalle Puh" och massa andra.
Rekommendera inlägg