fesoj_92 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 tja nu kommer alla tycka jag e fett klantig men jag har tappat bort min cd key till cs cz :( jag undrar om någon vet hur man kan få till baka den (alla förslag välkomna) :visslar: skulle bli jätte glad om nån hjälpte /sålde sin cd key Ha d guld! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Till att börja med : J*vla Klant! Tappar man bort sin cd-key är det 200 spänn i sjön. Du kan ju alltid köra med botar, men jag kan iaf inte trolla fram en cd-key. (hoppas du inte tog illa upp :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) ONÖDIGT INLÄGG AV ZER0 <_< ONÖDIGT INLÄGG AV ludzon <_< Ett tips... Lär dig reglerna. // Ragnarök Redigerat 14 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Nej, det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg