Desu Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag skulle hoppa 5 kilometer från luften och slå ner i marken i 300 km. då skulle jag ha slagit vad om 500 miljarder av svergies kung att jag kunde hoppa från ett flygplan 5 kilometer upp i luften utan fallskärm och överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag tror inte ens man kan falla i 300km/h... Men jag hade bara begått massa brott, ingen kan ju stoppa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jo, men nästa dag, då du inte är odödlig längre, då får du problem. men jag skulle typ agera superhjälte eller nåt :P Eller hoppa från ashöga höjder eller annat som man annars dör av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Edde Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag skulle nog bara hatt det som en vanlig dag :huh: Eller jo snott lite godis :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag skulle göra mkt omogna saker ;) Skulle gå & vara uppkäftig mot folk! Supa skallen av mig! gå & hoppa från ber! Jag skulle käna pengar på att blåsa folk som tex: att slå vad om 1000:- att jag vågar hoppa ner från en håg gran eller skjuta mig sj i skallen!! Jag skulle aldrig skjuta mig i skallen. Visst, Du känner ingenting och dör inte. Men om ca 24 timmar. Så skulle du ha ganska ont med ett hål genom huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tror inte ens man kan falla i 300km/h... Men jag hade bara begått massa brott, ingen kan ju stoppa en. Men nästa dag får du ta konsekvenserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Jag skulle nog bara hatt det som en vanlig dag :huh: Eller jo snott lite godis :cool: Asså... Om man är odödlig, betyder väll inte det att man inte kan bli straffad? ;) Redigerat 22 Mars 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag skulle hoppa från ett hotel som var 500 meter upp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 det finns inga hotell som är så höga, och vill du ha ett hus som är så högt får du snällt Chicago eller Taipei. Det hinner du inte på 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Om man nu tänker att man är okrossbar, alltså kroppen skadas inte av några fysiska skador, så om man typ skjuter sig i skallen så studsar den bort. Men jag skulle typ dyka ner till botten i en femmeters bassäng och bara ligga där. Det skulle vara härligt, helt tyst och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Man blir osårbar, asså man kan inte ta fysiska skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tar och flyttar ämnet till allmänt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.