Shaddy Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Är det nån som är sjuk därute? Själv sitter jag här med hög feber och darrande händer framför datan. Måste säga att det SUGER!!! Huvudvärk och överkänslig för i normalt fall knappt hörbara ljud. Inta särskilt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag har också feber idag, men inte så värst farligt. Men det är ändå skönt att slippa skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag är aldrig sjuk för jag har ett väldigt bra immunsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag har bra immunförsvar jag med, men ibland blir man ju sjuk ändå. Nåja, jag är i alla fall bättre idag än vad jag var i går kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag fick ett slag i huvudet så nu är jag hemma med ont i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 En gång var jag så sjuk så jag inte kunde köra dator. Det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det är inget fel på mig! Jag börjar inte skolan förrän på Måndag :S Jag har flyttat och ska byta skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 39,2C feber hade jag imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Idag började jag må illa i skolan,vi hade nämligen sex och samlevnads vecka....vi fick titta på en film...shit vad jag mådde illa, ville bara sova... Redigerat 15 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Är inte sjuk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag är aldrig sjuk vilket är ganska skönt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ingen sjuka för mig :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.