Gäst Rat-cheat Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) akta er för gubbar som säger att dom ska fiksa membership åt er dom vill bara sno din gubbe. :ph34r:(ska föreställa tjuven) Redigerat 15 Februari 2006 av Rat-cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Du vet alla är inte noobs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 En moderator skulle aldrig fråga om din account. Ifall dem nu skulle göra det, då kan man se ifall det nu är en moderator genom att se ifall denne har en silverkrona vid sitt inlägg, är det guld då är det Jagex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 en typ scammade så många typer(också mig)att han inte mera fick spela, hahahahahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 akta er för gubbar som säger att dom ska fiksa membership åt er dom vill bara sno din gubbe. :ph34r:(ska föreställa tjuven) Det kan man ju lista ut själv .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 det vet alla förutom noobs vilket jag inte är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nusse_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 man suger om man inte vet det det vet till och med noob's!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 när jag var 6 år, så sade en kille till mig på runescape(glömtt vad han heter) att han sulle trimma mitt mithril sett. när han kom tilllbaka hade han det på sig oxh sase att jag var en noob. Och jag gick på det,. f*n ta honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 har man läst reglerna så behövs inte sånna här onödiga trådar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 en har scammat min black platebody*buhhu* när jag var en n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 När du var en "noob"? Okey... -.- Har inte blivit skammad, eller hackad någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag har inte blivit scammad... men jag har "scammat"... när jag var noob tog jag en steel scimmy från en annan nobb... hon blev så förbannad at hon jagade mig genom halva runescape!!! hahahaha... för en "steel scimmy" lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg