Joko Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 nes så klart =P men gc är också skön.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 GC kontrollerna är ju bara lätt plast Det känns som om man hla tiden håller i nån liten plast skit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 alla som säger att xbox kontroll S är stor är 5 år. GC kontrollerna är små och för dåligt för fps spelande. PS2 kontrollerna är ALLDELLES för små. Bara för att dina händer är 3 ggr så stora som en normal hand så passar x-box kontrollerna för dig. Dom är för stora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Dom är helt för små, t.o.m. Xbox kontrollerna är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 GC så lätt..Xbox kontrollen e för stor,playstation kontrollen e gammal,inget nytt..Gc's e fett bekväm :D jag är med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 alla som säger att xbox kontroll S är stor är 5 år. GC kontrollerna är små och för dåligt för fps spelande. PS2 kontrollerna är ALLDELLES för små. Om du tycker att XBOX S kontrollen är stor,hur små händer har du ingentligen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Lätt GC för att PS2 är svår att lära sej var knapparna sitter och X-box är väl bra men den är litet stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 alla som säger att xbox kontroll S är stor är 5 år. GC kontrollerna är små och för dåligt för fps spelande. PS2 kontrollerna är ALLDELLES för små. Har faktiskt små händer ;) så de felsta kontrollerna är stora för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag tycker att Gc kontrollen är skönast men Xbox controllen passar för mig men Gc är bättre!! Men Ps kontrollen 'är trög att lära inn och specielt skön är den inte heller !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Dr.Cheat: har du GC eller ens provat? Jag tycker att den har konstiga knappar och *** form! Ja jag har ett GC!!Om jag aldrig provat det hur skulle jag då veta att den var bra och passade perfekt på min hand? Redigerat 18 Februari 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) ouagadougo är den enda som sagt nåt vettigt här. Snes och NES kontrollerna är det bästa, mest för sin enkelhet men de är sköna och tål en hel del också. Jag tor att revolution kontrollen kommer bli nåt helt i min smak. Att ersätta knappar med rörelsesensorer är rätta takter. Dagens kontroller har för mycket knappar, det blir för jobbigt. Redigerat 18 Februari 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 nintendo är bäst(alla nintendo konsoler är bätre)gc är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg