The Balrog Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Dom kommer ju drabbas först i och med att de har hönor som kommer att drabbas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men bönder lever på detta, vad annars ska dem syssla med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 lol, fusion, du vet inte mycket om bönder ser jag... kanske ska skaffa fakta innan du påstår nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Ja, jag vet inte så mycket om bönder. Kanske du Xade ska ge lite fakta? Tror inte att du heller tar fakta när du påstår saker som tja kanske t.ex att rättigheter är dåliga..? Tillbaka till ämnet: Nu vill man att alla tamfåglar ska vara inomhus, vet inte ifall det hjälper...eller? Redigerat 16 Februari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ja..nu så har ju fågelinfluensan nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa.. Eh.. den hade vell inte nått sverige, dom var vell lite osäkra på det sa dom på nyheterna vad jag hörde iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Ät bara fåglar som blivit grillade innan du rör de, bakterierna/viruset dör. ;) Redigerat 16 Februari 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Hur reagerar kroppen när man blir smittad, i min skola är 43 personer sjuka (inklusive mig) och alla har samma sjukdom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Några saker vet jag, alltså vad som händer dig ifall du blir smittad som t.ex blodiga diaréer, någonting händer med dina ögon osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Hur reagerar kroppen när man blir smittad, i min skola är 43 personer sjuka (inklusive mig) och alla har samma sjukdom. Det är förmodligen en "vanlig" influensa. Fågelinfluensan har ju inte riktigt "startat" i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ah, nu kan jag vara lugn igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men det kan ju lika gärna vara det dödliga fågelviruset som slagit till snabbt där du bor. Det behöver ju inte komma söderifrån. Fåglar kan ju flyga var som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men vafan det blir en pandemi och alla dör WOO HOO!!!! EN BÄTTRE VÄRLD INGEN SMÄRTA wOOt, på nått sätt kommer mänskligheten tillbaks av evolutionen om sisådär 5 milj år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg