Putside Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Om man får välja en bana eller ett uppdrag i ett spel, vilket tycker du då har varit det allra svåraste ? Jag tycker att uppdraget på gta sa när man ska leta efter Big Smoke i ett hus och på vägen stöter man på en massa "trubbel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ett uppdrag som jag hade väldigt svårt med var uppdraget You Lucky Bastard i Mafia där man var i en hamn och skulle komma in i en byggnad där han som man skulle döda, Sergio Morello var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag vet på The Getaway när man ska döda en polischef inne på en polisstation den är riktigt svår.Eller kanske inte för jag är på en anna svår bana på samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 level 175 på pacman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det finns en ganska svår bana på Postal 2 där man är i ett postkontor för det kommer en massa beväpnade soldater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Order 66 banan på Star Wars Battlefront 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Bana 32 utan fusk på Age of Mythology. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 En bana på Mafia där man är i ett fängelse tycket jag är väldigt svår för det kommer en massa uteliggare med hagelgevär och magnum hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Döda Baal i Diablo 2 när man är lvl 27 Sorceress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vilken är "Bana 32 på Age of Mythology"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 när man kör battlefield mot ryssarna på impossible i svårighetsgrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det finns en väldigt svår bana på Medal Of Honor: Rising Sun som jag hade svårt att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.