Hoppa till innehåll

Popularitet?


Mezox
 Dela

Hur stor popularitet har du i skolan, 1 är minst.  

163 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 134
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

en 9:a för detta sakerna:

1:Jag e Äldst i hela min skola.. Fyller 5:te januari och går i den högsta klasen så.. :D

2:Jag e skolans data nörd Får minst 10 telefon samtal i veckan av folk som ahr problem med något på datan ^^

3:alla vet vem jag e..

4:Jag e en av dom starkaste så jag Klådde upp dne starkaste i vår skola en gång..

5:E med dom Populäraste killarna så jag BLir rätt populär av dem men det e inte bara för att bli populär jag e emd dom.. dom e jävlit shysta som kompisar ^^

 

 

Att du klådde upp en person borde faen göra så att du får en 1:a i popularitet, hur j*vla omogna är din skola?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en 9:a för detta sakerna:

1:Jag e Äldst i hela min skola.. Fyller 5:te januari och går i den högsta klasen så.. :D

2:Jag e skolans data nörd Får minst 10 telefon samtal i veckan av folk som ahr problem med något på datan ^^

3:alla vet vem jag e..

4:Jag e en av dom starkaste så jag Klådde upp dne starkaste i vår skola en gång..

5:E med dom Populäraste killarna så jag BLir rätt populär av dem men det e inte bara för att bli populär jag e emd dom.. dom e jävlit shysta som kompisar ^^

 

Så jättebra på datorer verkar du inte vara när du skriver ''data''. :D Men skenet kanske bedrar? ;) Själv anser jag mig som udda, inte särskilt populär. Många tycker jag är väldigt blyg för att jag inte går fram och pratar med andra. Men f*n jag vill inte prata med dom flesta i min skola, dom är mycket fjortisaktiga och omogna. Sån är inte jag jag är en duktig pojk(snel hest). Sen är jag mycket datorintresserad. Det kan vara om vadsomhelst, spel, teknik, design mm. Jag tror jag tar en 5a mitt emellan ^^ Det är min uddhet som hjälper mig att klättra upp på poppisranken. (och mitt datornördsteam)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

en 9:a för detta sakerna:

1:Jag e Äldst i hela min skola.. Fyller 5:te januari och går i den högsta klasen så.. :D

2:Jag e skolans data nörd Får minst 10 telefon samtal i veckan av folk som ahr problem med något på datan ^^

3:alla vet vem jag e..

4:Jag e en av dom starkaste så jag Klådde upp dne starkaste i vår skola en gång..

5:E med dom Populäraste killarna så jag BLir rätt populär av dem men det e inte bara för att bli populär jag e emd dom.. dom e jävlit shysta som kompisar ^^

 

Han kan mycket data. Info om en dator.

Man kallar det inte datornörd. Man kallar det datanörd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...