Hoppa till innehåll

Popularitet?


Mezox
 Dela

Hur stor popularitet har du i skolan, 1 är minst.  

163 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 134
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

en nia, för jag kan aldrig hålla käften, kvittar om det är när rektorn pratar på skolavslutningen eller på ett nationellt prov. ^^

 

Du och jag har något gemensamt.

 

Jag har väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt svårt för att vara tyst käften glappar 24/7.

Alla vet vem jag är på min skola och det går över 600 elever på skolan.

Men aaoo säger väl en 8 men jag umgås bara med folk jag gillar och mitt mål här i livet är inte att bli poppis i skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag ligger på 9-10 i min klass och kanske 7-8 i hela skolan. Inte lätt att va populär i min skola där över 700 elever går. Men i min klass så är en av mina bästa kompisar och jag jävligt populära. Typ hela vårt arbetslag vet vilka vi är och många vet vem jag är för att jag har gått runt i hög hatt i skolan ^^. Men här skriver nästan alla att dom ligger på nio/tio för att dom e ballast i sin klass elr starkast eller bäst på å slåss elr annan skit men asså jag fattar inte hur man kan bli populär av att slåss. Asså man pratar om hela klassen och i MIN klass har jag blivit rätt populär för att jag aldrig slår någnon. medans andra i min klass är sketroliga och så men bara bankar in folk så är dom inte så "grova" ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog en sexa, men jag tror nästan att det skulle kunna vara runt 8 fast jag vet inte. Jag tror faktiskt att jag är den trevligaste killen i klassen, är snäll mot alla förutom dom dumhuvuden som är elaka och mobbar. Jag har aldrig slagits med någon i min klass förutom en gång i typ 2an :); går nu i femman. Men jag är klenast i klassen och utseendet är inte über direkt, men okej. Fast utseendet är ju inte särskilt viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Palla o bry sig om att vara populär. Palla och anpassa sig för att folk ska vara trevliga mot en. Var med dem som uppskattar dig för den du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...