Hoppa till innehåll

Admin

Rekommendera inlägg

Gäst Mîhker
Skrivet

Jag har märkt en sak. Admin är nästan aldrig inloggad!

Jag skrev en recension för 4 dagar sen och har ännu inte fått svar!

Jag tycker att admin borde var mera inne på forumet!

Skrivet

Admin kanske är inloggad ofta, han kanske använder det där "visa som offline". Sedan så får du stå ut med att det kommer ta lite tid att få din recension accepterad/oaccepterad. Admin har ett eget liv också, tänck på alla kostnader detta forumet har.

Skrivet (redigerat)

Mm, jag har märkt att han loggar in anonymt, annars skulle hans inkorg bli bombad med pm...

Tänk också på att du inte är den ända som skickar in Fusk, recensioner och nyheter.

Redigerat av Fusion
Skrivet

Det stämmer Mezox.

Vi har inte bara i uppgift att hålla iordning forumet, utan att lägga in Fusk/Recensioner/Nyheter också.

Det här gör vi när vi har tid/lust.

Och eftersom det kommer in genomsnittligt 30-50 fusk per dag, kanske 10-15 recensioner per dag, och kanske 5-10 nyheter varje dag så hinner man inte med att göra allt på 5 minuter.

Det kan dröja upp till ett par dagar innan din recension blir accpterad/raderad.

Och admin brukar vara inloggad som "Anonym" så ni kan inte se om han är inloggad ;)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...