Hoppa till innehåll

Hur Mkt Skolkar Ni?


Star-Basse

Rekommendera inlägg

När jag gick i fyran då var en kille som bara var i klass på fredagar, hel mysko kille, typ han var en "nörd".. Har skolkat en gång, när en gammal tant skulle ha oss på datatimmen, man fick bara vara inne på faktasidor, då sa jag att jag skulle gå på toaletten då stack jag hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Herregud, varför ska man skolka för?! I många u-länder så önskar sig barnen att gå i skola men har inte råd men här så är det gratis så jag tycker att man är otacksam om man skolkar för då används skattepengarna i onödan. Det är tack vare skolan man får ett bra jobb. Om man skolkar så får man ingen utbildning som resulterar att man inte får något jobb och därmed så får man inga pengar och på det sättet så får man försörja sig som tiggare eller rånare som till slut hamnar i fängelset och i fängelset kan man råka utför en massa hemska saker.

:student: :student: :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig skolkat,men kommer nog göra det när det blir skitstort prov i NO.Som det nu nog inte kommer att bli särskilt ofta.

 

 

Du vet väl att det är bättre att göra ett prov än att hoppa över ett? Fråga en kille i min klass. Han missade de flesta proven i sexan för att han var "sjuk".

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, varför ska man skolka för?! I många u-länder så önskar sig barnen att gå i skola men har inte råd men här så är det gratis så jag tycker att man är otacksam om man skolkar för då används skattepengarna i onödan. Det är tack vare skolan man får ett bra jobb. Om man skolkar så får man ingen utbildning som resulterar att man inte får något jobb och därmed så får man inga pengar och på det sättet så får man försörja sig som tiggare eller rånare som till slut hamnar i fängelset och i fängelset kan man råka utför en massa hemska saker.

:student:  :student:  :student:

 

Dom vet inte hur tråkigt skolan är xD

 

BTT: Har aldrig skolkat....

 

Kyle_Katarn: lol :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar roll om det är tråkigt. Det är obligatoriskt och du ska lära dig något. Man kan inte få allt man vill.

Skattebetalarna betalar för att barn&ungdomar ska lära sig och så skolkar några. Jag hoppas det kommer bli strängare med skolkning snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...