Drag0nfly Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 När jag gick i fyran då var en kille som bara var i klass på fredagar, hel mysko kille, typ han var en "nörd".. Har skolkat en gång, när en gammal tant skulle ha oss på datatimmen, man fick bara vara inne på faktasidor, då sa jag att jag skulle gå på toaletten då stack jag hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 tror jag aldrig kommer göra det :P jo , jag gjorde det när jag började 0 . an faktiskt! med två grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 gjorde det på lekis en gång :P satt mej under bordet och sa att jag inte villle gå dit så höll jag fast mej i bordsbenet så dom inte kunde dra iväg mej :D så jag fick vara hemma den dan... sen händer det väl nån gång att man blir "sjuk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 jag har skolkat 1 gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Herregud, varför ska man skolka för?! I många u-länder så önskar sig barnen att gå i skola men har inte råd men här så är det gratis så jag tycker att man är otacksam om man skolkar för då används skattepengarna i onödan. Det är tack vare skolan man får ett bra jobb. Om man skolkar så får man ingen utbildning som resulterar att man inte får något jobb och därmed så får man inga pengar och på det sättet så får man försörja sig som tiggare eller rånare som till slut hamnar i fängelset och i fängelset kan man råka utför en massa hemska saker. :student: :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Inte mycket nu i gymnasiet, men i 9an var det ganska ofta, ja. "Datorsjukan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Ja har alldrig skolkat :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Har aldrig skolkat,men kommer nog göra det när det blir skitstort prov i NO.Som det nu nog inte kommer att bli särskilt ofta. Du vet väl att det är bättre att göra ett prov än att hoppa över ett? Fråga en kille i min klass. Han missade de flesta proven i sexan för att han var "sjuk". Redigerat 24 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag fick göra mitt engelskaprov igen för att läraren slarva bort det. Hon sa hela tiden att jag skolka och hon inte såg mig. Vafan hon stirrade på mig hela provet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 nja har la skolkat en del fast sen sjuan har jag bara kommit för sent lite grann:D typ halva lektionen har gått då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Herregud, varför ska man skolka för?! I många u-länder så önskar sig barnen att gå i skola men har inte råd men här så är det gratis så jag tycker att man är otacksam om man skolkar för då används skattepengarna i onödan. Det är tack vare skolan man får ett bra jobb. Om man skolkar så får man ingen utbildning som resulterar att man inte får något jobb och därmed så får man inga pengar och på det sättet så får man försörja sig som tiggare eller rånare som till slut hamnar i fängelset och i fängelset kan man råka utför en massa hemska saker. :student: :student: :student: Dom vet inte hur tråkigt skolan är xD BTT: Har aldrig skolkat.... Kyle_Katarn: lol :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Spelar roll om det är tråkigt. Det är obligatoriskt och du ska lära dig något. Man kan inte få allt man vill. Skattebetalarna betalar för att barn&ungdomar ska lära sig och så skolkar några. Jag hoppas det kommer bli strängare med skolkning snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.