Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag har ett :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Min kusin har ett men det var ett tag sedan jag spelade på det.(Undrar om han har kvar det...) Jag och min borsa brukade spela på det. De spelen vi körde mest var Teenage muted ninja turtles och ett robot spel man kan vara 2-spelare i en röd och en blå gubbe. Jag skulle nog vilja köpa det av han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizardax Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Bobble Bubble är oxå ett kul spel :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Är det någon som vet vad det där robotspelet heter?? Info. Man kan spela 2stycken en röd och en blå robot. Skulle vara tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Jag har ett gammalt Nintendo Entertainment System (NES) här hemma. Har precis köpt det. De har gått upp i pris den senaste tiden, jag köpte det för 500 Kr. Har SMB1, Nintendo World Cup och Tetris. Det började med att jag hade spelen på datorn och spelade hela dagarna. Sedan köpte jag NES:et på www.tradera.com och nu sitter jag knappt framför dataskärmen längre. Spelar, spelar, spelar och spelar NES nu för tiden! xD //Apparat1230 Redigerat 22 December 2006 av Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Är det någon som vet vad det där robotspelet heter?? Info. Man kan spela 2stycken en röd och en blå robot. Skulle vara tacksam för svar! Du måste nog förklara lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg