Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 vår skola e det skit samma på vi har en del lesbiska och dom e schyssta som f*n.kläder e skit samma :P jag går alltid i bomebrjacka och jeans elr jeansväst och jeans(skinnjacka vid högtider :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Asså... ALLA har faktiskt sina rättigheter... Till och med de homosexuella... ellerhur? någon som INTE håller med mig... skirv tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 håller dock med dig men klarar inte om en homo börjar hålla på med mig men min mattelärare har en annan åsikt. Han tycker att böger är en ras som bordje förbjudas men alla har ju sina åsikter, hade alla haft samma åsikter hade det inte funnits nåra debatter elr hur ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.