ludzon Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 vad är ett grupp-forum? ;) Alla pratar om att göra ett grupp-forum och behöver "platser"(hajar 0) :P kollade i affären och läste om gruppforum men ja blev bara änu mer förvirad ;) . Det stod nått om att de bara varade i 10dagar eller nått sånt? Personligen skulle jag vilja göra ett simpson forum där man kan diskutera allt från simpsons-avsnitt till simpsons banor på CS och simpsons spel! :cool: Snälla svara på mina frågor M.V.H:ludde :D Citera
ludzon Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Vad menar du med platser?kan inte vem som helst skriva i forumet, Måste jag köpa så jag själv kan bli moderator? Vart hammnar mitt foum? Ehh.. jag e inte medlem i nån grupp ... vad menar du? Citera
Mezox Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Vad menar du med platser?kan inte vem som helst skriva i forumet, Måste jag köpa så jag själv kan bli moderator? Vart hammnar mitt foum? Ehh.. jag e inte medlem i nån grupp ... vad menar du? 1. Nej, bara de som är med.2. Ja! 3. Längst upp bland forumen (bara medlemmarna kan se den). 4. Nej, du är inte medlem. Citera
ludzon Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Tack så jätte mmycket grabbar! :D Skikar lite FM :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.