Oddset Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Hej, jag har fått virus i min dator och jag undrar om nån kan hjälpa mig med nåt tips. Viruset heter Jeem och har alias som bland annat Trojandowloader och bszip.dll. Har nån haft det och fått bort det så kankse ni kan ge mig nåt tips? Jag är väldigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Har du inget antivirusprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag har ochså ett virus nu men mitt antivirus program kan inte ta bort det. Det är en trojan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 det kanske ligger på fuska.se OHHH NOOOOO!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Skaffa F-Secure. Trojandownloader är med på deras virus lista. Det tar bort omedelbart viruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 AVG free edition är gratis och har tagit bort flera stycken trojanhästar på min dator som inte Norton anti virus hittade. Det kan du ladda ner här: http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 har 7 brandväggar så det borde inte vara nått problem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 har 7 brandväggar så det borde inte vara nått problem för mig Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 http://www.avast.com Bra och gratis AV. Använder det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag har f-secure det ebäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 ja jag är seriös pappa jobbar med jävligt viktiga papper och sånt och dom får inte försvinna för det är bara han som har dem, sen har vi typ 5 anti virus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 ja jag är seriös pappa jobbar med jävligt viktiga papper och sånt och dom får inte försvinna för det är bara han som har dem, sen har vi typ 5 anti virus program Är du en seriös pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.