Shaddy Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min farfar dog innan jag föddes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Gammel farmor. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min morfar dog när jag var 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min farfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Mormor (ej träffat) Farfar (ej träffat) Morfar (träffat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ingen är död i min familj och man ska slippa allt detta lidande i barndom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min gammelmorfar är död, han blev 91 år gammal. Jag var ledsen i många dagar och jag gick på hans begravning. Det var tråkig stämning. Men som tur är inga andra familjemedlemmar döda. min gammelmorfar blev också ungefär lite över 90. 92 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 En vän dog i går :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.