Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag önskar att Sverige vinner mot Slovakien i hockey idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Att Internet ska bli stabilt idag. Önskar det varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Att jag vill hem och spela Ragnarök. Blivit narkoman. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Önskar att jag vinner MSCC (Mallorca Santa-Catalina Competion) i Skateboard imorrn och gör en 360-Grab(I Ramp) och en Manual i 10 sekunder. Men jag drömmer säkert om dessa tricks. Bord du på mallorca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 att vi vinner bandyturerningen imorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Att programmen på MTV blir roliga att kolla på i dag (Wild Boyz och dem). =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag hoppas att det går bra för mig på mitt prov i övermorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Önskar att jag blir bättre i foten snart. Och även att jag tar tag i mina läxor snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 ...önskar att min huvudvärk kunde gå över... Min huvudvärk har fortfarande inte gått över... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nawe, stackarn :( Önskar att jag helt plötsligt får lust att göra mina läxor. Att detta skulle hända är väl ungefär 1/100 men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag hoppas att Sverige vinner mot Schweiz i hockey idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Hoppas att Sverige vinner idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.