Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 condition zero tror jag e bäst! Men min kusin berätta om ett paket med 1.6 OCH cz, vet inte riktit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 aja, jag skaffade source... jag har typ 3 kompisar som kör det, dom är skitmycket sämre än mej på CS och jag är dålig... jag har bara en kompis som kör CZ och 1.6 men han är ingen n00b. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wille952 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 aja, jag skaffade source... jag har typ 3 kompisar som kör det, dom är skitmycket sämre än mej på CS och jag är dålig... jag har bara en kompis som kör CZ och 1.6 men han är ingen n00b. css har lite buggar och sånt men det är skön grafik tycker jag....plus att det är nyare :D :bah: :meddum: cz är gamlare men det är skönt också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 CS 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 1.6 självklart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Source FTW... Folk som säger att Source har buggar vet inte vad dom snackar om, efter den tredje uppdateringen så togs alla märkbara buggar bort och CSS har fortfarande support från Valve medan 1.6 och CZ har tappat allt vad Support heter. Folk som säger att 1.6 har mer känsla har jag en fråga till. Folk som ligger med halva kroppen inuti en vägg tar bort hela känslan för mig. Gör den inte det för er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 KÖP SOURCE DET ÄGER FETT OCH SPELT ÄR SÅ :cool: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 KÖP SOURCE DET ÄGER FETT OCH SPELT ÄR SÅ :cool: :P Wojd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag har inte spelat 1.6 men nu spelar jag mkt cs-source. jag tror det är det bästa cs spelet. bästa grafiken iallafall. vet inte om det ska komma ut något nytt cs men. source är lungt bäst om du ska köpa någe cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jojjo Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Souce är bäst ! tycker jag iallafall... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 aja, jag skaffade source... jag har typ 3 kompisar som kör det, dom är skitmycket sämre än mej på CS och jag är dålig... jag har bara en kompis som kör CZ och 1.6 men han är ingen n00b. Oj såg inte att du hade skrivit vad du köpt jaja det var ett lyckat köp tycker :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg