E4STMAN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Jag tycker att den är för bra, cs är ett tävlings spel och tävlings spel ska inte ha bra grafik.
ThePunisher Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Klart att alla spel ska ha bra grafik. Annars är det ju inte kul.
woicer Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Nu förstår jag inte. Du säger att sourcemotorn är bra, men att inte CS ska ha bra grafik? Vad jag själv tycker... helt okej. Grafiken blir mycket bättre men spelkänslan har försvunnit.
ThePunisher Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Nu förstår jag inte. Du säger att sourcemotorn är bra, men att inte CS ska ha bra grafik? Vad jag själv tycker... helt okej. Grafiken blir mycket bättre men spelkänslan har försvunnit. Jag tycker faktiskt inte det, men jag tycker ändå att 1.6 är bättre än source.
ThePunisher Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Nej det gör det inte! :angry: KRIG!! :P
Vitdom Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Om du tycker spelkänslan försvunnit i source. då ska du ladda hem mods till hl2! DE ROCKAR!! Fast counter strike source är bra fast kniven har blivit mycket dåligare!
ThePunisher Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Mods till half-life 2 ska man lätt ladda hem. Garrys Mod är grymt.
Justusett Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Det beror på, Source spelar jag om jag vill få det lätt att döda (Men ingen känsla i den) 1.6 spelar jag för utmaning (ingen nackdel)
woicer Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Om du tycker spelkänslan försvunnit i source. då ska du ladda hem mods till hl2! DE ROCKAR!! Fast counter strike source är bra fast kniven har blivit mycket dåligare! Det kommer inte att hjälpa, det kommer fortfarande vara annorlunda. Jag vill inte spela garymod, jag vill inte spela någon annan mod utan jag vill spela COUNTER-STRIKE som är en mod till half-life. Gränsen går mellan CZ och source, där har spelkänslan försvunnit helt och det är inte lika kul att spela source.
ThePunisher Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Ja ja, jag tycker fortfarande att source är bättre.
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 source har bara bra grafik inget annat
Rekommendera inlägg