ajar Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Helt otroligt, fick en 6:a i matte trots att jag ligger 70-90 tal efter. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Helt otroligt, fick en 6:a i matte trots att jag ligger 70-90 tal efter. :blink: Vad har ni för betyg på eran skola? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 på det senaste matteprovet var jag den enda som gick G så jag suger väl på matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag suger hårt på slöjd.. och vi som har det ofta.. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag suger i idrott. :( jag är bra i musik och fysik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag suger på matte och hemkunskap :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag har problem med matte så jag ska öva lite extra på det...inte sär dåligt jag har G i vanlig klass alltså men jag vill helst ha iallafall VG så jag kan komma in på en bra linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Solklart i bild! Jag ritade ett äpple en gång och läraren sa: "Vilken fin tomat" Redigerat 5 November 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 vilket ämne är du sämst på? själv är jag sämst på slöjd Sämst på Slöjd och Musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 sämst på Tyska...fick 7 av 46 rätt på det förra provet... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 slöjd & hemkunskap.. ja e inte så händig XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 ja suger på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.