Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag är med dålig på bild men om jag skärper mig lite i det och anstränger mig mycket på lektionerna kan jag nog ligga på "godkändnivån". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Syslöjd, matte, hemkunskap och redskapsgymnastik. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) Jag suger på bild och möjligtvis tyska också, nog för att båda suger men men. Redigerat 16 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Lyckas faktiskt i de flesta ämnen, till och med hemkunskap... :S Men idrott är jag riktigt urusel på... Men jag skjuter hårt med tåpajar i fotboll. ;P (Mitt 2900 inlägg =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Är sämst på ordklasser. Vet typ inte vad substantiv är :P Var typ sjuk hela tiden när vi jobbade med det och missad jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag är sämst på NO (tråkigt) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Är bra på alla förutom Bild. Redigerat 21 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Slöjd och gymnastik (mattor,ringar bom och sånt) annars är jag bra i idrotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hmm... Idrotten tror jag jag är sämst i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag är dålig i kursen Persondatorer. X_x Kan ingenting om datorns hårdvara. ._.' Går i gymnasiet om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Matte och Engelska är väl det jag är bäst i. Det jag är sämst i... hmm... Måste vara Administration och Service och Småföretagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Syslöjd är jag riktigt kass på (riktigt tråkigt) Jag får ju inte glömma bild ritar som en kratta. :bah: Redigerat 2 Mars 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.