Sherikan Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Historia, biologi och syslöjd... Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Tyska & Biologi är sååå jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Jag är sämst på "Franska" och "SO".. Annars har jag nog "MVG" i allt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 slöjd jag hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 syslöjd, det är bara för kärringar :P ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Sämst på religion och grupparbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Biologi är jag också rätt dålig i. Rätt tråkigt att forska om naturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) NO lugnt... och ALL slöjd...och religion föressten... Redigerat 23 Maj 2006 av flygon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 jag är inte dålig på nånting egenteligen, men om jag måste välja något så väljer jagnog Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 jag HATAR slöjd och jag är SÄMST på matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 jag är inte dålig på nånting egenteligen, men om jag måste välja något så väljer jagnog Svenska. Jag tror jag säger detsamma. Jag kan inte komma på just nu något som jag verkligen är dålig på men Svenska har alltid varit jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Syslöjd och Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.