lundquist Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1. Magnus Carlsson - Lev livet 2. The Elephantz - Oh Yeah 3. Sonya - Etymon 4. Östen med resten - Ge mig en kaka till kaffet 5. Pablo Cepeda - La chica de la copa 6. Kikki Danielsson - Idag & Imorgon 7. Niclas Wahlgren - En droppe regn 8. Velvet - Mi amore Såja, där har ni startfältet den 25/2. Jag tycker inte att det är någon som lockar specielt mycket. Mest är nog velvet. Men menm vad tkr ni om startfältet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Östen med resten tror jag inte kommer bli någon succé. ;) Vet även så lite om alla deltagare så... Det blir att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Magnus Carlsson kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 2. The Elephantz - Oh Yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 På The Elephantz "preparevideo" så ser jag dom som mina favoriter, även om jag innerst inne tycker att dom har så mkt att göra i den Svenska melodifestivalen... :P, får väl bli Östen med resten blir väl en favorit som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Velvets låt tror jag nog e rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 1. Magnus Carlsson - Lev livet 2. The Elephantz - Oh Yeah 3. Sonya - Etymon 4. Östen med resten - Ge mig en kaka till kaffet 5. Pablo Cepeda - La chica de la copa 6. Kikki Danielsson - Idag & Imorgon 7. Niclas Wahlgren - En droppe regn 8. Velvet - Mi amore Såja, där har ni startfältet den 25/2. Jag tycker inte att det är någon som lockar specielt mycket. Mest är nog velvet. Men menm vad tkr ni om startfältet ? Tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag tror på The Elephantz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Magnus Carlsson e ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Orka kolla på Melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Velvet ägde. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ska se reprisen imorgon ;) En kompis till mig sa att den sång som Niclas Wahlgren sjöng faktiskt är en Japansk sång som hon redan har på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.