Nimtro Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Om man startar en server och lägger till botar och om man har en bot som heter t.ex Zach Isåfall hur ändrar man Zach namn till t.ex WCL|Zach Om du vet hur man gör det så säg gärna hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Jag vet bara hur du ändrar namnet på botarna.... :) Du skriver tex. bot_add_t WLC/Zach i Consolen när du spelar //NisseN Redigerat 21 Februari 2006 av NisseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Om man startar en server och lägger till botar och om man har en bot som heter t.ex Zach Isåfall hur ändrar man Zach namn till t.ex WCL|Zach Om du vet hur man gör det så säg gärna hur man gör. Innan du startar servern med botar så står det ju hur många botar o sånt! det finns ju typ "Menyer" över där, Du kan gå in i cpu player options. Där under står det Bot name prefix lr nåt, och där skriver du Tillexempel: Lol lr nåt. Jag tror att det är så iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kan man ha bottar på 1,6 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Om man startar en server och lägger till botar och om man har en bot som heter t.ex Zach Isåfall hur ändrar man Zach namn till t.ex WCL|Zach Om du vet hur man gör det så säg gärna hur man gör. Ok,tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Om man startar en server och lägger till botar och om man har en bot som heter t.ex Zach Isåfall hur ändrar man Zach namn till t.ex WCL|Zach Om du vet hur man gör det så säg gärna hur man gör. Funkar det lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Om man startar en server och lägger till botar och om man har en bot som heter t.ex Zach Isåfall hur ändrar man Zach namn till t.ex WCL|Zach Om du vet hur man gör det så säg gärna hur man gör. Japp, det funkade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Du vet väll att man kan ändra hela namnet på bottarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Du vet väll att man kan ändra hela namnet på bottarna Finns bottar på 1,6?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Om man startar en server och lägger till botar och om man har en bot som heter t.ex Zach Isåfall hur ändrar man Zach namn till t.ex WCL|Zach Om du vet hur man gör det så säg gärna hur man gör. Ja, jag kan jag har haft det förut men kommeri nte riktigt ihåg gå in i consolen i spelet skriv bot_ och där kan du bläddra och kolla alla kommandon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Du vet väll att man kan ändra hela namnet på bottarna Inte som orginal, men jag tror det skall finnas till nerladdning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg