Gäst Muuu Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ja ghar bara en kort och gott litet svar: Ja självklart är det töntigt jag tror inte jag vet ( ett fint kort svar igen som det ska va) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tycker inte manga är töntigt, det är en livsstil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Nej det är inte töntigt! Det är :cool:T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Devilgirl:Chobits är riktigt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Vad handlar Chobits om, egentligen? Det handlar om något datorprogram, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kanji: En sammanfattning av chobits handling: Chobits handlar om 19 åriga Hideki som pluggar i Tokyo eftersom han vill komma in på universitetet, han jobbar på en resturang och stör sig väldigt mycket på att alla omrking honom har det senaste inom datormarknaden: persondatorer som är datorer som ser ut som riktiga människor, men eftersom Hideki har så lite pengar kan han inte köpa en egen eftersom de är väldigt dyra. Men när han en kväll är på väg hem från sitt extra arbete på resturangen, hittar han vad han först tror är en mördad flicka i en sopptunna men när han tittar närmare inser han att det är en persondator (en persocom) och han tar med sig den hem. Han lyckas starta datorn, men det visar sig att hon har förlorat all sin programering och måste läras om allt igen. Det visar sig även snabbt att hon är en legendarisk persocom kallad Chobits som sägs ha riktiga känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jupp jag gillar chobit kan inte bärja mej till fredag ^^ Läste Chobit först när jag för första gången läste manga mania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Har bara läst dom 2 första Chobits pocketerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej jag tycker inte att manga eller anime är töntigt men dock gillar jag inte att läsa eller kolla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 I början när man hörde ordet Anime/Manga innan det blev jättekänt så tänkte man genast Sailor Moon. Det var det ända programmet jag kände till som var i anime då året var 1994. Och då var det riktigt bra eftersom att det var så annorlunda. Sen kom Pokémon och allt förändrades, nuförtiden är ju allt manga/Anime och det börjar gå över styr med tanke på att det göra animeporr och sånt snusk. Nä det var bättre förr ty då Sailor Moon var den enda. Det är fortfarande riktigt bra.....fast det var ju trots allt några år sedan jag såg det senast men... Kort sagt: Förut var det bra men nu har jag helt tappat intresset för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
em0kid Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Men animen/mangan e ju så mkt större än bara pokemon å snusket.. finns ju innom allt typ.. så om man typ gillar Sailor Monn så du gjorde så finns det massor av liknande, har sj bara sett 2 men dom va bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tycker inte det är töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.