Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Tycker inte det är töntigt och förstår mig inte på andra som tycker det. Alla har rätt till sina egna intressen utan andra ska klaga. Annars hade världen varit alltför enformig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag älskar det. Ha gjort d när jag va liten och gör d fortfarande. Manga e helt enkelt mitt liv, skulle inte kunna leva utan d. Ha lite svårt att förstå varför andra inte gilla d >.> Men alla tycker ju olika. Men d som aldrig ha läst manga ((eller kanske inte ens vet va d e)) och tycker att d e töntigt ska jag hämnas på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Vet inte om jag har skrivt det, men jag har 9 manga böcker än :) Jag håller på att göra en bokhylla på slöjden, men den kommer aldrig att bli klar, idag så slipade jag bara en bräda på en och en halv timme :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ne fö tusan manga äger anime vet jag inte så mycke om samlar på dragonball böcker har nog 26 st tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 okej men du har 16 böcker kvar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 mm jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 anime äger!! varför?? det är så cool så bra story!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Okej jag vet inte om någon har gjort en sådan här tråd före mej men jag ville gör en nu. Så vad tycker ni e manga töntigt,och idiotiskt att tycka om? och om ni tycker det varför? Samma fråga på anime. Ä det töntigt? och om ni tycker det varför? Ja, jag tycker det är mycket töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 nej då...gillar att måla det så..måste få insperation.... anime spel e coola...tänker mest grafik mässigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag vet inte direkt om det är töntigt men jag tycker iaf inte att det är nåt kul med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 De är inte diret töntigt.. fast om en 20+ åring skulle hålla på med de skulle de vara lite töntigt.. själv tycker jag manga och anemie suger... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 :lol: det var ju synd ;) jag har inte testat så många anime spel men dom verkar ju roliga.... Att rita manga e jätte kul om man är duktig men synd nog suuuger jag på det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.