ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Är det någon som tittar på något eller alla dessa program där sjuk humor bara är första namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag kollar på Jackass och Viva la Bam ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag kollar på alla och mitt favorit är nog Viva La Bam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag gillar inte Viva la Bam så mycket eftersom det är så scriptat. Jag gillar Jackass mycket bättre och Dirty Sanchez är störtskönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Såklart tittar jag också på alla. Men Viva La Bam är lätt bäst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Flyttar till musik/media... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 ¿»Viva la Bam«? Kollar på Jackass och viva la bam för dem är den 'nda br.a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 kollar på Jackasss och viva la bam ofta men dirty sanches sällan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag kollar ibland på Jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det går på MTV och den kanalen har jag tyvärr inte på teven. =( Men jag har ju sätt Jackassfilmen och den är väldigt bra och rolig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag kollar mest på jackass och Viva La Bam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jackass e så himla rolit :) På viva la bam tar de bara sönder bilar booring :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.