Spliffor Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vilken kanal osv är jackass på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag har hört att det ska komma en till Jackass film med hela gänget. Den ser jag iallafall fram emot för den första filmen var väldigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Tittar på de flesta av dom, förutom Dirty Sanchez där dom gör sjukt äckliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jackass e så himla rolit :) På viva la bam tar de bara sönder bilar booring :zzz: inte bara, dom retar don vito! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jackass e så himla rolit :) På viva la bam tar de bara sönder bilar booring :zzz: Don Vito är så rolig när han pratar och man inte hör vad han säger så man skrattar nästan ihjäl sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Kollar på Jackass, Viva La bam och Dirty Sanchez.. Har aldrig riktigt gillat Wild Boys.. Jag kollar också på CKY filmerna som Bam och hans gäng har spelat in, dom är också väldigt bra :). Redigerat 22 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jackass e så himla rolit :) På viva la bam tar de bara sönder bilar booring :zzz: Är lite smått jobbigt när de kör det i varenda avsnitt hela tiden. Jackass är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jackass är ju en klassiker. Wildboyz är ochså väldigt roligt för de håller på och gör idiotsaker med djur och det skiljer sig ju från de andra programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ja kollar på Jackass,Viva La Bam å Wildboys Skrev dem i den ordningen jag tycker e bäst... Dirty Sanchez d kasst tycker jag... Viva la Bam e tufft spec när den retar Don Vito å man inte hör va han säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tycker alla dess program är GRYMMT sjuka och är bara till för sadister(som gillar att se folk bli ålgade /plåga folk)Ush blä, Från när blev man glad av att se folk göra illa sig eller sabba saker ! ! ! ?? Helt sjuka program ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tycker alla dess program är GRYMMT sjuka och är bara till för sadister(som gillar att se folk bli ålgade /plåga folk)Ush blä, Från när blev man glad av att se folk göra illa sig eller sabba saker ! ! ! ?? Helt sjuka program ! ! ! Du verkar inte se det roliga i dem som alla andra ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ser på dom, roligt att se folk göra illa sig! viva la bam är bäst och Dirty Sanchez kommer som stark 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.