Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ser alltid på dessa program. De är alla väldigt bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag kolla på dom hela tiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det går ett nytt program i Jackass-stil på TV400 fast medlemmarna i gänget är finska. Det är riktigt roligt. Jag tror att det går 21.00 på fredegar eller lördagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 jag kollar på alla dom utan den finska grejen.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Kollar på Jackass och Wildboys(mest Wildboys) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag ser på det så ofta som möjligt. Det är ju svinkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jag kollar på jacass viva la bam och har sett det där homewrecks och dirty sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 vad är viva la boom? och vad e Dirty Sanchez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 dt heter viva la bam och kommer efter jackass på mtv (tror det var efter jackass) och dirty sanchez e efter viva la bam (fast jag tror dom har bytt nu så det kommer efter Wildboyz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jag kollar på alla dom förutom dirty sanchez (det är ju bara fake) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Kollar på alla förutom dirty sachez som darkdevil sa, bara fake. Viva La bam är ju LÄTT bäst :P väntar bara på att jackass the movie 2 ska komma på bio (22 september) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jackass är bäst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.