Lion Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 tja har trötnat på tibia för länge sen och maple story är jobigt att ladda ner. Vet någon nåt roligt spel (för modem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Faktiskt inget alls... De flesta MMORPG spel kräver Bredbands anslutning men varför inte skaffa dig bredband. Jag anser det vara billigare och bättre att ha än modem. Eller det kanske finns något spel men inte särskilt så högt uppskattad tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Modem suger, skaffa bredband för f-n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 det finns ju MU online fast det kanske e lite för svårt för modem men det ska nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 vad e maple story?hemsida? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Om du skaffar Bredband ska du köpa World of Warcraft. Det är riktigt roligt, bara lite synd att det kostar ca 120:-/mån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lion Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag kan inte skaffa bredband bor för långt från stan inte heller adsl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 du jag bor 12 mil från närmsta stad och har bredband så försök ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 det e inte säkert att ha kan ha bredband för ja bor rättså nära en stad men har inte kunnat ha bredband innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 www.soldat.pl Respektera att han har Modem, ni behöver inte pâpeka att han ska skaffa ADSL/Bredband, för han vet det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 www.soldat.pl Respektera att han har Modem, ni behöver inte pâpeka att han ska skaffa ADSL/Bredband, för han vet det redan. Ja skaffa soldat.. inga större problem med modem, se bara inte till att inte ha uppe andra program samtidigt som tex Msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) alla kan inte ha bredband min kusin har modem och kan inte få bredband men jag har och vi bor 500 meter ifrån varran. men han kan spela de flesta spel ändå bara att dom tappar anslutningen ibland Redigerat 24 Februari 2006 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.