PussyCat Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Är fuska V.I.P värt pengarna tycker ni..??? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ja, det är värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 klart man kan ju göra gratis omröstningar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nej, det tycker jag absolut inte att det är värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Selene, det är bara för du inte är aktiv. Om man är aktiv så är det värt pengarna, annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jepp jag har inga pengar på mobilen så jag kan nog inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jepp jag har inga pengar på mobilen så jag kan nog inte ;P Va menar du?Det kommer ju på telefon räkningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jepp jag har inga pengar på mobilen så jag kan nog inte ;P Om man har refill-kort på telefonen så kommer det ingen räkning,man har pengar på refill-kortet som man betalar med då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tycker det är för mkt pengar men det är säkert värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tror inte det är värt det: Det kostar för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 oki tack för alla svar men vill ha lite mer :) Funderar på att köpa :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.