Selene Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Detta är en förfrågan till de som var på Sweden Rock 2005: Okej, detta kanske är lite långsökt, men jag håller på och jobbar med ett projekt i skolan på webdesignen och jag har bestämt mig för att göra en liten hemsida om Sweden Rock 2005 alltså det som var förra året. Och jag behöver foton på banden som spelade och omgivningen. Och min frågan om är då om det är någon som har kort därifrån som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig på traven. Hemsidan kommer inte att publiceras på internet. Självklart kommer alla bilder få copyright tecken med namnet på personen som äger bilderna. Om någon är intresserad av att hjälpa mig, skicka ett Pm eller svara i tråden. (Obs! Jag vet inte om tråden passar in här, i så fall flytta på den dit den ska vara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) ÄNDRAT Redigerat 5 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 En klasskompis till mig var där alla dagarna. Han har säkert foton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.