Gäst Destiny Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Jaja ingen fattar att det är lagligt mods lås denna tråd Redigerat 27 Februari 2006 av Mr_fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Vad jag ser så är det en kopia av Poekémon med lite små justeringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 här är sanningen aldrig kört ett pokemon spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 haahahaaha! Det där är hur olagligt som helst att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Varifrån får du de där husen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Han har cut:at Spritar vilken...Spritare..>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Öh... nej det är inte olagligt och fick chipsetsen från charas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 liksom tar du ut det där och du tjänar påt blir du stämd av Game Freak och Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jaja om det är så men jag vill inte tjäna nåt Jag vill bara att andra ska tycka om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Men länk!! HALLÅ!! Som om någon går på att du har gjort det så länge dom inte får se med egna ögon!! Du kan ju tagit bilderna från en game boy emulator !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 haahahaaha! Det där är hur olagligt som helst att göra! Det skulle vara olagligt att lägga upp det, inte att göra det. Tänk efter innan du skriver nästa gång -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) det är ju inte olagligt fast ni verkar inte fatta det så jag tar bort det... och andersffs jag har gjort det själv och titeln... Redigerat 27 Februari 2006 av Mr_fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.