Metroid Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Jag undrar vilket spel jag ska köpa efter : Need For Speed Most Wanted, Kameo , PDZ... Har tänkt på quake men jag e inte säker så då börja jag tänka på call of duty2. Gahhhhh :unsure: Vilken e best :S eller är det nått annat spel som e bättre? Redigerat 23 Februari 2006 av Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Av de där du nämner är det nog PDZ. Grymtbra på Xbox live spel och ett bra one-player äventyr. Redigerat 23 Februari 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 The moose jag har redan det Läs: Jag undrar vilket spel jag ska köpa efter : Need For Speed Most Wanted, Kameo , PDZ... fattar du nu? :P Jag frågar vilket spel Jag ska"KÖPA" efter PZD nfs o kameo :P!!! allså jag har dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 quake 4 är ganska bra men är bara spelbart första varvet CoD2 är samma sak typ du borde vänta tills dead rising kommer ut tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Call Of Duty 2 - Big Red One är riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 need for speed most wanted är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Men vilka läser vad jag skrivit !?!! JAG UNDRAR VILKET SPEL JAG SKA KÖPA EFTER NFS KAMEO O PDZ! liksom jag har Nfs kameo o Pdz har ni förstått?! Ok Gör så här . Vilket spel e bäst av alla FÖRUTOM NFs PDZ o kameo ? Redigerat 23 Februari 2006 av Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 VÄNTA till dead rising eller gears of war för fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tony Hawk American Wasteland är ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Köp Black! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 annars är far cry instincts ett jävligt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Call of Duty 2 lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.