Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har haft 4 marsvin: 1&2: Kajsa och Mimmi sen dog Mimmi köpte ett nytt 1&3: Kajsa och tessi sen dog kajsa 3&4: Tessi och Frida Jag köpte frida idag och hon är underbar! Har ni något husdjur, vad tycker du om husdjur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag har en hund och jag hade två kaniner och de heter kritan och stampe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) har 4 stycken hundar, dom heter Maja, Mufasa, Udda, och Tess. (har haft många fler hundar men det blir för många att skriva) Redigerat 23 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 4 Hundar! jösses, det måste vara jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Har haft 14 kaniner, nu finns bara en kvar. Dvärgkaninen Kola 7 år, alltså 4 år för gammal. Ska få henne till världens äldsta... :P, bara 9 år kvar. Sen är ju NesseN som mitt husdjur oxå, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Jag (familjen) har haft - 5 katter, 1 hund, 5 kaniner, 2 möss, 1 hamster, en igelkotte som bodde på baksidan och en herrej*vlar massa dammråtter =) Sjävklart gillar jag djur, men mitt intresse har sjunkit rejät på senaste tiden. Redigerat 23 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har en katt som heter Kalle och han är en jättefin och kelig katt. Han ska dock avlivas tyvärr. Det var länge sedan jag träffade honom och han är en fin katt men jag skulle inte sakna honom längre om man avlivade honom just nu i detta tillfälle. Mina föräldrar ska separera sig och mamma och min plastpappa har hittat ny tjej/kille. Problemet är att mammas nya kille är allergisk mot katter och min plastpappas nya fru likaså. Katten Kalle har i alla fått leva i några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Har haft en rad husdjur men det bästa är nog katt. Just nu har vi två katter som heter Scilla och Lava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det enda husdjur jag har är en skrikig undulat som väcker mig hela tiden på morgonen! Men husdjur är roliga, speciellt hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har haft i min tid 2 katter, 2 Kaniner & 1 älskvärd hund. Alla har dock försvunnit nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag har haft 1 hund och 1 katt men sen blev jag allergisk mot katter så nu har vi ingen och hunden försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 har nu 2 katter har haft tidigare 1 annan katt, 1 kanin och syrran hade ett marsvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.