Putside Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har en 14 år gammal katt sam jag hatar och den hatar mej tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Våran katt som vi hade innan blev 18 år, sedan dog hon :'( Har alltid gillat den katten, hon hette Snurre. Saknar henne verkligen. Vi var tvugna att avliva henne för att hon fått en hjärnskada, så hon bara låg på golvet hemma och plågades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 har haft en hund han hete segole Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har husdjur. Bl a en katt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har en dvärghamster som heter Mimmi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 har inget husdjur :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Har inga för föräldrar är allergisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Har en hund (Borderterrier som heter Gibson) Har haft undulater, hamster, akvarium och en kanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 har en katt som heter Nicky :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har en katt, han heter Missan. Tjejnamn åt en hane. Han är 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag hade fiskar förr, men det var inget för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har haft 2 kaniner(Kallekula och Busan), som är döda nu. Sen har jag en katt,(Ida)som bor hos mina kusiner, medans vi bor i Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.