Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tror ni det kommer komma en uppföljare till F.E.A.R Det tror jag eftersom det sluta så konstigt på första vilka tror det kommer ett nytt fear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tror det. Du har ganska bra poäng med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Namn: F.E.A.R. 2 År: 2007? gissa bara Konsoller: Pc,XBOX 360, Ps3 tror der kommer vara så ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tror det. Du har ganska bra poäng med det där. vadå ganska bra poäng med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 fear var ju inte så himmla läskigt, hoppas isf att fear 2 blir läbbigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 va läskigt nog... ja tror (hoppas) inte att de kommer till ps3 lr x360... men de kan nog komma en uppföljare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har inte varvat första fear ännu, men många säger att i slutet visade det sig att alma var ens mamma. Is it true? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har bara spelat Fear hos en kompis och det såg ju bra ut så det kommer nog säkert en uppföljare till det inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag är 10 år och brukar spela f.e.a.r. Riktigt läskigr naär man får en planka i huvet och hon där lilla flickan. Skitläbbitspel för en 10-åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag är 10 år och brukar spela f.e.a.r. Riktigt läskigr naär man får en planka i huvet och hon där lilla flickan. Skitläbbitspel för en 10-åring. Åldersgränsen är 18 +, inte ens jag får spela det. Men jag gör det ändå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag är 12 år och jag spelar f.e.a.r också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag tror det. Du har ganska bra poäng med det där. undrar jag med..?.haha.. usch...jag tycker spelet e läskigt som det e....men jag hatar typ..smyga spel..jag går långsamt som fasen bakom varje hörn...haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.