Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Salzalada: Usch då. Sådana ord du slänger ur dig. :o _Kakashi_: En sådan diskussion har tagits upp om att kanske ska förgyllas. Mer säger jag inte. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 omg ! vänner, gästbok, och P 16 vid namnet. Det känns som jag har hamnat på lunarstorm. Sådana här förslag har vad jag vet varit uppe för en tid sedan, men inte genomförts pga "att fuska.se är ett spel forum, inte en community" Vilken vi även i fortsättningen kommer att vara. Visst är detta funktioner åt community hållet men målsättningen är att vara sveriges största och bästa spelforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 omg ! vänner, gästbok, och P 16 vid namnet. Det känns som jag har hamnat på lunarstorm. Sådana här förslag har vad jag vet varit uppe för en tid sedan, men inte genomförts pga "att fuska.se är ett spel forum, inte en community" Står bästa för kvalité och största för storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag minns gästböckerna förut ;) Men de togs bort för att det var för lite aktivitet i de. Sedan dess har jag saknat dem så nu är jag glad för att dom är tillbaka :) Annars är det bra med lite nya grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det är bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Tycker man borde få välja om man vill dölja sin födelsedag, eller ändra den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det skulle vara bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Låt bli att skriva i den då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Hur, har redan skrivit i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Skicka ett PM till admin så fixar han det bara. Eller så kanske ge förslag till honom att fixa så att om man vill kan dölja åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 grymt f*n vad coolt! men det skulle bli lite bättre med lite mer smiliesar! :D kommer det fler smileysar så tar jag livet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.