Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Salzalada: Usch då. Sådana ord du slänger ur dig. :o

_Kakashi_: En sådan diskussion har tagits upp om att kanske ska förgyllas. Mer säger jag inte. ^^

• Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

omg ! vänner, gästbok, och P 16 vid namnet. Det känns som jag har hamnat på lunarstorm. 

Sådana här förslag har vad jag vet varit uppe för en tid sedan, men inte genomförts pga "att fuska.se är ett spel forum, inte en community"

Vilken vi även i fortsättningen kommer att vara. Visst är detta funktioner åt community hållet men målsättningen är att vara sveriges största och bästa spelforum.
Skrivet

omg ! vänner, gästbok, och P 16 vid namnet. Det känns som jag har hamnat på lunarstorm. 

Sådana här förslag har vad jag vet varit uppe för en tid sedan, men inte genomförts pga "att fuska.se är ett spel forum, inte en community"

Står bästa för kvalité och största för storlek?

Skrivet

Jag minns gästböckerna förut ;)

Men de togs bort för att det var för lite aktivitet i de.

Sedan dess har jag saknat dem så nu är jag glad för att dom är tillbaka :)

Annars är det bra med lite nya grejer.

Gäst QuikSilver
Skrivet

Tycker man borde få välja om man vill dölja sin födelsedag, eller ändra den..

Skrivet

Skicka ett PM till admin så fixar han det bara. Eller så kanske ge förslag till honom att fixa så att om man vill kan dölja åldern.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...