Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jepp som rubriken lyder diskutera om mulitiplayerfunktionen till Xbox. Själv spelar jag aldrig mot en annan i något spel på Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag brukar använda den på Halo,Halo:2,Timesplitters och Wolfenstein. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag brukar spela mot mina kompisar på sportspel som NHL 06 och NBA Live 06 men även på bilspel som Burnout 3 och Need For Speed: Underground 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja o min halvbrorsa bukar spela 2 spelare på Splinter Cell, med varandra då alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 det är nästan alltid roligare att spela med elelr mot nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Spelar inte så mycket multiplayer kanske nån gång med nån polare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Burnout 4 Revenge brukar jag spela multiplayer på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag brukar spela multiplayer... blir ofta så mycket roligare då =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det roligaste att spela mot andra är hockey tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag spelar med min brorsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag brukar spela mulitiplayer i bland på bilspel på datorn och jag ska nog börja göra det på Xboxen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Förut så brukade jag köra Command & Conquer mot andra på nätet men det gör jag knappt aldrig längre. Redigerat 25 Februari 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg