ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag går estet, å för er som ska välja men inte vet riktigt vad, så rekommenderar jag estetiska linjen..! Finns olika inriktningar som bild & form, som jag går då, sen finns det musik, teater, dans... det är huvudinriktningarna. Sen finns det på vissa skolor lite mer å välja på. Så... bli stolta esteter alla ni osäkra :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag går estet, å för er som ska välja men inte vet riktigt vad, så rekommenderar jag estetiska linjen..! Finns olika inriktningar som bild & form, som jag går då, sen finns det musik, teater, dans... det är huvudinriktningarna. Sen finns det på vissa skolor lite mer å välja på. Så... bli stolta esteter alla ni osäkra :gitarr: Jodu, estet blir jag nog allt. Ska söka till Kulturamas storbandslinje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag går på Handel och Administrartions programmet och det är en soft linje. I ettan så är det ganska lugnt men i tvåan blir det lite jobbigare och jag går i tvåan nu. Sedan i trean så får man välja mellan två olika inriktningar, Ung Företagande och Anställning och jag valde den senaste. Man har även arbetsplatsförlagd utbildning(APU) en gång i veckan efter jullovet i tvåan och två dagar i veckan hela trean och jag längtar till trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 det är något med esteter som skrämmer mig lite faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ha ! svart hår, långa rockar och vita i ansiktet nej tack ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ha ! svart hår, långa rockar och vita i ansiktet nej tack ! :) Du är jävligt trångsynt, om du tror att alla esteter klär sig i långa svarta rockar och har svart hår bör du tänka om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 När jag hör ordet estet ser jag framför mig: Dreadlocks, Palestinasjal och Skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ha ! svart hår, långa rockar och vita i ansiktet nej tack ! :) Ta det lilla lugna här, det var ett simple joke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Här där jag bor så är det inte esteterna som är svart klädda, har svart hår vit ansikte osv utan det är alla som går på G.u.c (alltså jag med fler)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Esteterna på min skola är den största samlingen med töntar jag någonsin har sett. Redigerat 2 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Esteterna på min skola är den största samlingen med töntar jag någonsin har sett. Oh well, du är inte så häftig du heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag går på Handel och Administrartions programmet och det är en soft linje. I ettan så är det ganska lugnt men i tvåan blir det lite jobbigare och jag går i tvåan nu. Sedan i trean så får man välja mellan två olika inriktningar, Ung Företagande och Anställning och jag valde den senaste. Man har även arbetsplatsförlagd utbildning(APU) en gång i veckan efter jullovet i tvåan och två dagar i veckan hela trean och jag längtar till trean. Läste jag ung företagande?Skulle du kankse berätta lite mer, och vad är esteter för något och varför skrämmer dem er? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.