Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Kan någon förklara kort vad man kan utbilda sig ifall man tar Estetiska linjen? Någon har kanske svarat...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Kan någon förklara kort vad man kan utbilda sig ifall man tar Estetiska linjen? Någon har kanske svarat...? Sök på google NesseN: Säg en bra låt med johnny cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Kan ni sluta bråka om Johnny Cash, det har ju inget med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Kan någon förklara kort vad man kan utbilda sig ifall man tar Estetiska linjen? Någon har kanske svarat...? Du kan söka till musikhögskolan, kanske bli bildlärare eller någon slags studionisse.. Du kan ju fortfarande söka till vanliga Högskolan och utbilda dig till något annat än musiker. Jag är inte säker på om jag vill bli musiker, men jag söker estet eftersom jag vill göra det jag tycker är roligt. brunhilde: Walk the line Folsom Prison blues A boy named Sue Get rhythm Highwayman One Hurt Där har du ett par stycken svinbra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 De flesta jag känner som har valt estet är sånna som har haft problem i skolan och har haft dåliga betyg. Inte för att det är så, men estet har ju så pass låg intagningspoäng, i varje fall här... Tror det var 30 poäng. PS: Ni börjar spåra ur aningen nu... :) 30 poäng????? Är du helt galen eller?? D kan absolut inte vara så lågt, d e fordon som har det. Här jag går estet så var d i alla fall 155 poäng man var tvungen å ha. så få oss inte å framstå som dumma :blink: Och här har vi föressten inte en enda som går i min klass som klär sig i lång rock, men visst. några gothare har vi ju, men största delen ser helt normala ut. Visst, ester e la lite udda, men inte så jätteudda som Marinbiologer..!!! Min skola är den enda i hela sverige som utbildar marinbiologer.. värsta pluggisar :student: Man måste se för å förstå.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Det är ju omvårdnad som har låga poäng för att komma in. Jag har för mig att det är 90 eller något iallafall här där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det är ju omvårdnad som har låga poäng för att komma in. Jag har för mig att det är 90 eller något iallafall här där jag bor. Det beror ju helt på vart man bor, här i Stockholm är det oftast rätt höga poäng till de mer populära estetskolorna medans kanske ett vanligt gymnasium som råkar ha esetiskt inriktning kan ha väldigt låga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Men i alla fall, vilka av alla här ska välja estet? eller som kanske redan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag kommer säkerligen inte att välja estetiska linjen när jag ska välja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.