ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tillhör den kretsen som gillar synth... Men även metal och trance. Skulle gärna vilja ha lite tips på BRA band :gitarr: Och till er f*ntaster därute som har samma musiksmak som mig, har jag lite tips: Blutengel (Från tyskland, det bästa synthbandet nånsin!! Ett tips.. LYSSNA) Rammstein (Metal) Code 64 (Synth från min hemstad :D ) Det var väl vad ja kom på just nu.. men fortsätt å tipsa varandra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 666 e ett bra trance band... Men M@d e rätt bra oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Cannibal Corpse är ett bra metalband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Armin van Buuren är guden inom trance. Yoji Biomehanika, Paul van Dyk, Jace och Roland van Gelderen är andra bra trance DJs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Haha fint med "anti-svärordsfunktionen" :P Dj Spectre är väl skön (Techno?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Några Tips Symphonisk Metal: Within Temptation Nightwish Gothic: My Birthday Massacre The 69 Eyes Sisters Of mercey Och Dethstars, som vill kalla sig själva för Russian Pop, och Death Glam Black/Melodisk: Cradle Of filth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Om du vill ha grym nordisk black metal så ska du ta och lyssna på Darkthrone från Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Men om du ska ha Trance så får man absolut inte glömma Aquagen dem e helt grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tack för tipsen :) ska genast kolla runt lite nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.