Megaklumpen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 - Harald, vad gör du? - Inget, bara sover. hehe f*n vad loligt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Pelle var i parken med sin mormor.Då sa Pelle: -Mormor jag är kissnödig. -Tyst det heter sjungnödig. På kvällen blev Pelle kissnödig när han låg i sängen,så han sa: -Mormor jag är sjungnödig. -Sjung sakta i mormors öra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Bra vits. LOL :D -Hej Joakim! -Varför har du med en bildörr i öknen? -För att jag ska kunna veva ner rutan om det blir varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Här kommer en tråkig -Ursäkta. Vart ligger smöret? -Det ska jag säga dig. Det ligger i h*lvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 vad skulle du göra om du var fast i öknen? jag skulle klätra upp i ett träd. men om det inte fanns nått träd da? då skulle jag klätra ner igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) hur säger en dansk lol? svar:lol! Redigerat 19 April 2006 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 -Vilken är eran största kund? -Vi har vär haft en på 150 kilo en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 två isbjörnar hadde fasnat nere i öknen. och då sa den ena"gud, vad isit det borde ha varit om de har sandat så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Titta på min signatur. | | | \ / Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 vad får man om man beställer en 08a ? en pucko.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.